środa, 5 lutego 2014

LiCyTaCJa dla ALiCji !!!

Kochani dzisiaj post troszkę inny bo zachęcający Was do pomocy! 
Całkiem niedawno dostałam wiadomość od mamy małej Alicji - przeczytajcie proszę! :)


"Nazywam się Maja Tomaszewska i obecnie jestem w 34 tg. ciąży, moja córeczka Alicja ma przyjść na świat już w pierwszej połowie marca. Niestety w 24 tygodniu ciąży wykryto
u mojej córeczki ciężką złożoną wadę serca, a dokładniej hemodynamiczną pojedynczą komorę serca. Hipoplazję prawej komory. Artezję zastawki trójdzielnej. Okołobłoniasty ubytek międzykomorowy, czyli w skrócie HRHS. Charakter wady serca mojej córeczki oraz jej złożoność, spowodował, iż zaczęłam szukać najlepszego lekarza tak, aby dać szansę życia mojemu dziecku. Po konsultacjach z lekarzami oraz rodzicami dzieci z taką samą wadą serca uznałam, iż taki lekarzem będzie Profesor Edward Malec z Kliniki w Munster. Po konsultacjach z Profesorem Malcem oraz brakiem pewności, czy potrzebna będzie natychmiastowa operacja po narodzinach naszej córeczki, Profesor uznał, iż najlepszym dla nas rozwiązaniem będzie poród w Klinice w Munster i przeprowadzenie tam ewentualnej natychmiastowej jednej z trzech koniecznych operacji. Kolejna (druga musi być przeprowadzona między 3 a 4miesiacem życia dziecka, a następna po roku). Poczułam się jakby ktoś dał nam w końcu nadzieję, na życie dla naszej córeczki. Dostaliśmy kwalifikację do zabiegu i okazało się, że kwota wskazana przez Klinikę w Munster tj. 42 000 Euro przewyższa nasze i naszej rodziny oraz przyjaciół możliwości finansowe, tym bardziej, iż jest to pierwsza z trzech operacji. Zaczęliśmy już zbierać pieniążki, ale jeszcze wiele nam brakuje.
W związku z powyższym zwracam się do Pani z ogromną prośbą o możliwość przekazania dowolnej ilości robionych przez Panią przedmiotów na aukcję charytatywną, z których dochód będzie przekazany za ratowanie serduszka Alicji.
Mam nadzieję, że z Pani pomocą uda nam się uratować tą mała kruszynkę.
Wszystkie informacje znajdują się na naszym profilu"
https://www.facebook.com/serceAlicji
http://www.siepomaga.pl/f/corinfantis/c/1207


Ja na licytaję przekazałam lawendowe drewniane pudełeczko ozdobione techniką decoupage.
Zapraszam Was gorąco do licytacji - KLIKNIJ TUTAJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DzięKuJę Za KoMenTaRz :)